HR
angielski

Compensations and Benefits Specialist

Nr ref.: 
SSC/CO-BE/Wro
Opis stanowiska: 

Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

Współtworzenie polityki wynagrodzeń poprzez:

  • wsparcie procesu okresowych przeglądów wynagrodzeń;
  • analiza wewnętrznych oraz zewnętrznych benchmarków/raportów płacowych;
  • współtworzenie, modyfikacje i optymalizacje systemów premiowych;
  • naliczanie/wyliczanie premii i bonusów;
  • przygotowanie analiz dotyczących wynagrodzeń i ich składników oraz tworzenie zaleceń dla działań;
  • ustalanie zakresów wynagrodzeń w odniesieniu do odpowiednich poziomów stanowiska;
  • przygotowywanie raportów, danych i analiz na potrzeby biznesu z obszaru szeroko pojętego HR.
Profil idealnego kandydata: 
  • wykształcenie wyższe;
  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • rozwinięte umiejętności organizacyjne, analityczne, interpersonalne oraz komunikacyjne;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B1;
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
  • zdolność do elastycznego planowania własnej pracy i skutecznego określania priorytetów.
Oferujemy: 
  • płatne praktyki/staż;
  • elastyczny czas pracy;
  • udział w prestiżowych projektach międzynarodowych;
  • nieodpłatna karta multisport oraz firmowe drużyny sportowe;
  • strefy relaksu, masaże oraz owocowe piatki;
  • parking samochodowy oraz boks na rowery;
  • imprezy integracyjne;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • wsparcie opiekuna merytorycznego;
  • zdobycie doświadczenia zawodowego.

 

Poczytaj, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny.