HR
angielski

Compensations and Benefits Specialist

Nr ref.: 
SSC/CO-BE/Wro
Opis stanowiska: 

Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

Współtworzenie polityki wynagrodzeń poprzez:

  • wsparcie procesu okresowych przeglądów wynagrodzeń;
  • analiza wewnętrznych oraz zewnętrznych benchmarków/raportów płacowych;
  • współtworzenie, modyfikacje i optymalizacje systemów premiowych;
  • naliczanie/wyliczanie premii i bonusów;
  • przygotowanie analiz dotyczących wynagrodzeń i ich składników oraz tworzenie zaleceń dla działań;
  • ustalanie zakresów wynagrodzeń w odniesieniu do odpowiednich poziomów stanowiska;
  • przygotowywanie raportów, danych i analiz na potrzeby biznesu z obszaru szeroko pojętego HR.
Profil idealnego kandydata: 
  • wykształcenie wyższe;
  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • rozwinięte umiejętności organizacyjne, analityczne, interpersonalne oraz komunikacyjne;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B1;
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
  • zdolność do elastycznego planowania własnej pracy i skutecznego określania priorytetów.
Oferujemy: 
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjne warunki finansowe;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pakiet ubezpieczeniowy;
  • dodatkowe świadczenia w ramach pakietu socjalnego, w tym m.in. kartę Multisport, dofinansowanie zajęć sportowych (koszykówka, siatkówka, piłka nożna, kickboxing), bilety do kina i inne;
  • wyjazdy integracyjne;
  • szkolenia zawodowe i językowe;
  • możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy;
  • bezpłatne miejsca parkingowe dla pracowników;
  • przyjazną atmosferę w pracy.

 

Poczytaj, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny.