angielski
niemiecki

Business Development Manager / Transition Manager

Nr ref.: 
SSC/52B/Wro
Opis stanowiska: 
  • wspieranie sprzedaży usług "Application Development & Maintenance" do aktualnych i potencjalnych klientów Capgemini (głównie Niemcy, UK, Skandynawia), ze szczególnym uwzględnieniem usług dostarczanych z Nearshore Center z Wrocławia;
  • solutioning – planowanie i budowanie potencjalnych rozwiązań (często przy wsparciu dedykowanego zespołu tworzącego oferty). Estymacja kosztów, analiza ryzyka i wykonalności rozwiązania;
  • prezentacja rozwiązań w ramach Capgemini jak i przed klientem;
  • planowanie i prowadzenie tranzycji serwisów realizowanych w lokalizacjach klienta do Polski (do Software Solution Center);
  • planowanie i wspieranie transformacji serwisów do modeli ze zdalnym (z punktu widzenia klienta), a w szczególności rozproszonym delivery;
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami i innymi jednostkami Capgemini.
Profil idealnego kandydata: 
  • doświadczenie w tranzycji serwisów lub projektów;
  • doświadczenie w pracy z zagranicznymi klientami i międzynarodowymi zespołami delivery;
  • doświadczenie w roli Service Delivery Managera (prowadzenie serwisów);
  • umiejętność dobrej analizy potrzeb klienta (oraz analiza zapytań ofertowych);
  • dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
Oferujemy: 
  • szkolenia zawodowe i językowe (w tym intensywny kurs języka niemieckiego – więcej informacji znajdziesz tutaj);
  • benefity w ramach pakietu socjalnego, m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeniowy, karta Multisport, dofinansowanie zajęć sportowych;
  • abonament samochodowy na preferencyjnych warunkach – Master Benefit;
  • możliwość zastosowania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej; 
  • elastyczny czas pracy;
  • wsparcie w relokacji;​
  • wyjazdy integracyjne;
  • bezpłatne miejsca parkingowe;
  • umowę o pracę na czas nieokreślony.

 

Poczytaj, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny.